Lång väntan

Hej & hallå!

Jag måste bara säga hur trött jag är! Jag är som en levande Zombie! Men vafan, nu är det LÅNGHELG!!! Jag har inte skola förrens på onsdag ;D Härligt!

Men nog om det, idag ska jag iaf träffa Fargah en sväng.. Det var änna ett tagsen sist :P Sen ska jag greja med en liten överraskning, samma sak imon förmiddag kanske? Haha , sen får vi la se vad som händer. Jag ska försöka att klämma in lite tid däremellan också, så att jag får sova lite med!

Neeh, nu ska jag dra till bussen.. Ska åka några ärenden åt den lilla sjuklingen Karin :)

Åh polly vad gott!
Åh polly vad gott!
Åh polly vad gott!

/Nicole

Kommentarer
Postat av: Karin

Hahahahaha!! Åå polly va gott! ;) Klockren xD

2009-10-14 @ 20:16:25
Postat av: Karin

Klockren! Åå polly va gott! ;)

2009-10-14 @ 20:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0