Något vågat

Hejhej!

Haha, jag har knappt sovit något alls inatt! & anledningen till det? Jo, växtvärk! :O Haaha fan vad fult, jag hade glömt av hur ont det gjorde när man hade det när man var liten :P Menmen.. Efter att ha klagat ett tag till mamma, som är uppe typ mitt inatten (Okej, vid fem!) & fått lite beröm över mitt rum, som jag tro det eller ej.. Städade igår! Jag menar.. Det händer ju inte så ofta om man säger så xD Okej, till punkt nu.. Så gick jag upp & stretchade xD Det hjälpte faktiskt nästan helt.. Jag borde alltså gått upp & gjort det tidigare.. :P Nog tjatat om min jävla växtvärk.

För idag så ska jag till frisören & klippa mig! :D Men jag tänker inte säga hur, utan det får ni se senare när jag lägger upp en bild! :) Senare (ikväll eller imon) ska jag färga & slinga håret också!
Just det, jag får ju inte missa den viktigaste punkten! Jag ska ju åka hem till Tokfrans imon :O Ska vara där resten av helgen & ha massamassa kul! :D<3

Nu sitter jag iaf har i skolan, dricker te & ska göra klart en uppgift om EU som ska in idag.. Orkar verkligen inte! Men om .. 5 timmar & 15 minuter så har jag lov, så jag kan nog stå ut tills dess.

& för den som vill veta något annat som dom kan skriva upp på intresseklubbens hemsida, så fick jag faktiskt lära mig kassan på jobbet igår.. Haha, det var verkligen jätte roligt! (Okej, jag kan erkänna att jag är lättroad)

Ha nu en riktigt trevlig helg alla underbara bloggläsare, för det ska jag ha! :D <3

Puss!

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0