Den "nya" jag

Hallojsan!

Har precis haft en muntlig redovisning med powerpoint, men det gick faktiskt rätt bra iaf :)

Haha, för er som inte vet det.. Så är ju faktiskt jag brunett igen :D Okej, blondes have more fun, det kan jag verkligen hålla med om. Men jag trivs bättre med lite mörkare hår. Det var en liten del av mina förändringar.
En annan är att jag har börjat träna en del, har slutat att äta godis och sånt. & Idag är det dags för nästa steg.. Nya bågar ;) haha Om ett tag blir det la linser också :D Göttans!

Men nu ska jag jobba färdigt med några uppgifter i näthandel, sen har jag bara en lektion.. Sen är det äntligen fredag och freeeeeeee time! :D

Puss!

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0