@ skolan

Hejsan alla pussgurkor!

Sitter i skolan just nu och har näthandel.. Lite halvsegt om man säger så. Men som tur är, så slutar jag om 20 min! :D Yeeiy! Haha just det ja.. Brandlarmet gick förut på lunchrasten, eftersom att nån korkskalle som hade lite brist på uppmärksamhet, satte på brandlarmet i gympasalen :P menmen..

Igår tränade jag för första gången sen i Mars! I hela 2½ timme ;P Det var verkligen jätte härligt, jag insåg hur mkt jag verkligen har saknat att träna :) Så idag ska jag träna igen! Fick lite trevligt sällskap på gymmet igår också av P! (:

Imon har jag praktik & på fredag är jag ledig! Gött äré! :D Ska träffa Karin i helgen också, för vi har inte hunnit att träffas på ett tag nu.. & på söndag så ska vi på en fotografering inne i Göteborg :) Det ska bli riktigt spännande & kul. Först ska de styla oss & fixa smink & hår .. Sedan är det dags för fotograferingen tillsammans! Resultatet kan ni nog få se här på bloggen inom kort ;)

Men nu måste jag fortsätta att plugga lite innan jag slutar! Ha det så bra i höstvädret! Puss!

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0