Älskade syster

& lillasyster & lillebror & mamma & Halvan! Haha okej nu räcker det!

Jaoo vad ska jag skriva idag då? Haha att jag var i skolan tills halv sex och pluggade? Att jag & Jeta typ var inlåsta i skolan? xD Hahaa iaf vad vi trodde ;) Jävligt kul hade jag iaf! Sedan träffade jag Halvan, så åkte hon med mig när jag skulle sola. Denna dagen som alla andra avslutades med en kvällspromenad! Nice price på burger king!

Imon är det iaf praktik mellan 10-15 vilket ska bli kul som vanligt ;) Glass i stora lass :D Sen är det bara en dag kvar tills det smäller :D Eller smäller hoppas jag verkligen inte att det gör, då blir jag rädd! Men en väldigt stor sak kommer att hända! För mig iaf ;)

Jag måste bara avsluta detta inlägg med en liten hälsning till min storasyster, Milfen ;)
Sabina (&Torsten såklart) , jag måste bara säga hur otroligt fin din (eran) lilla dotter är! Trots att jag bara har sett några få bilder så blir jag ju kär! En sån liten trollunge! <3 Längtar tills jag får komma & hälsa på hela familjen :) Puss älskar dig!

Ja, det var la allt för idag! Godnatt!

/Nicole



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0