Är det inte verklighet, så drömmer jag..

Jahopp, det blev visst inte så mycket sömn inatt heller.. Lyckades somna och sova en liten stund runt 5 imorse. Men min underbara mamma har ringt till vårdcentralen så jag får kolla upp hostan och det idag :) Så förhoppningsvis så får jag kanske sova inatt?

Om bara några minuter så kommer Milla hit :) Så jag sitter och lyssnar på gamla sommarlåtar medans jag väntar på henne. Ska se om hon vill hänga med ut på en promenad, sen blir det nog att vi kommer att fika massor ;) Kanske ute på berget där det är sån fin utsikt? Vem vet, inte jag.

Jag ska iallafall inviga mina nya ballerinaskor idag! Det är underbart väder ute. 14 grader i skuggan och 20 i solen :D Äntligen känner man att sommaren är påväg!

/Nicole 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0