Cool in school

Goddagens!

Sitter här i skolan och jobbar med vårat miljöprojekt, inte det roligaste eftersom att det inte är något som intresserar mig alls.. Men måste man så måste man! Sen är det lunch & två lektioner kvar denna dagen :) Har matteprov sen med ju :( Haha krångliga saker det här xD

Imon har vi skriftliga nationella i engelska B, så jag måste verkligen förbereda inför det idag! Men sängen lockar mer kan jag ju säga! Är riktigt trött, men jag får la ta en power nap, en promenad & ladda upp med något gott att äta så orkar jag säkert :D Det blir ju vad man gör det till!

Hoppas att allt är bra med er! :)

/Nicole

Kommentarer
Postat av: Felcha♥

sv; aha! hahaha xd



och ja, det är bara bra :D är ledig idag ;D HAHA! (A)

2010-04-28 @ 12:04:58
URL: http://feliciasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0