Dancing all night long!

Man kan ju inte göra annat än att älska danspasset på Friskis & Svettis! Haha dom som inte har testat det mobbar mig ganska mycket för det, men jag fortsätter att gå på det iallafall! :D Det är faktiskt bara en myt att det bara är gamlingar som  tränar där. Visst en liten del är det, men inte så många som man tror. Det är faktiskt en hel del killar som brukar träna på gympapassen mellan sin tunga lyft inne på gymmet ;) Lite då & då händer det att det smyger in en & annan muskelknutte in på danspasset också ;) Det är faktiskt väldigt roligt att se hur de lever sig in i danserna och skrattar & har kul! Det är något som fler killar/män borde testa! Speciellt fegisarna i min ålder ;)

Haha jag längtar iaf tills varje tisdagkväll när det äntligen är dags att shake some ass på danspasset! Ett minus att det är så sent bara, men det är väl många som vill hinna dit antar jag :) & tur har jag idag.. För det är ju tisdag!

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0