Det är över nu!

Godmorgon godmiddag godkväll!

Sitter här i köket & har precis ätit frukost! :) Snart är det tänkt att jag ska ta bussen in till stan & möta Milla! Vi hade tänkt gå till vårat lilla café & sitta & tjöta om allt & ingenting ;)
Får la se vad klockan blir sen när jag kommer hem, för jag borde städa klart mitt rum & plugga en del.. ^^

Jag har iaf en känsla av att den kommande veckan kommer att gå väldigt fort!

Måndag: En jävligt lång skoldag

Tisdag: Halv skoldag/ studiebesök på ett hotell inne i stan
Danspass?

Onsdag: Halvlång skoldag
Sola?

Torsdag: Praktik

Fredag: Resursdag, som jag hoppas att vi är lediga på..
ev. en liten överraskning ;)

Lördag/Söndag: Heeeeelg!

Ja det är lite grann hur den kommande veckan ser ut för min del ;) Men nu måste jag skynda mig så att jag hinner med bussen :)

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0