En liten ängel!

Shiet vilken konstig dröm jag hade inatt.. Jag drömde att min syster fick sin bebis igårkväll, men att hon hade dött vid födseln :( Jävlar vad ledsen jag var & minst sagt Sabina! Det kändes som att drömmen varade i en evighet, för jag ville verkligen få reda på hur det verkligen hade gått till! Men det slutade med att jag kom på att det bara var några som försökte lura mig!

Jag vaknade iaf & tänkte kolla vad klockan var på mobilen.. Då hade jag fått ett MMS av min syster, där det stod att lilla Meya föddes igår kl 23.15 :D Jag har alltså äntligen blivit MOSTER!!! <3 Åh gu vad det gjorde hela min annars väldigt trötta morgon!!! :D Haha kan inte ens tänka mig hur det känns för de stolta föräldrarna, om jag är så här stolt som moster! ;) "Lilla" Meya (som hade legat & jäst nästan 3 extra veckor i magen!) är iaf jätte söt! Men annars hade jag börjat undra, hon har ju trots allt min syster som mamma.. Så hon hade inte kunnat bli så mycket annat! Men återigen, ett riktigt stort GRATTIS till min underbara syster Sabina & hennes sambo Torsten, som kommer att bli två toppenföräldrar!

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0