Fredagsmys

O.B.S! Rubriken stämmer inte in med mitt inlägg! ;P

Eftersom att jag ska försöka att ta det lugnt denna helgen & inte ränna ute på stan om nätterna (Som min syster sa till mig att inte göra, hon "hotade" med sin lilla dotter som jag vill träffa när hon har kommit ut, snart hoppas jag ;) !) Iaf, så idag lyssnade jag faktiskt på henne!

Vad har jag då hittat på istället?

¤ Sovit middag i typ 2 timmar
¤ Ätit, ätit & ätit
¤ Försökt mig på att hitta mitt rum där inne någonstans bland all skit.. Det gick la sådär, jag får nog fortsätta imon!
¤ Promenerat ner till Ica med Karin
¤ Inte gjort så mycket alls

Jag får se vad jag hittar på imon, då det ska regna.. men det vet jag ju inte förens då! En sak är säkert iaf, jag ska inte gå på krogen (Jag vet Ina!)

Neeh nu är det snart dags för sängen!

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0