Jag är ju bäst helt enkelt!

Egoboooooooost!

Ja det ger jag mig själv idag! För jag är riktigt stolt över mig själv! Jag har övervunnit en av mina största rädslor, eller egentligen två. Den ena är nålar & den andra är smärta! För efter att jag & mamma hade lunchat förut, så åkte jag & gjorde en tatuering!!!! Ja, ni läste rätt.. Det var nämligen inte många som trodde att jag skulle klara av det, eftersom att jag typ lipar av ett stick i fingret :P

Jag stod ut med nästan 3 timmars olidlig smärta! Utan en enda paus! Alla blev riktigt förvånade, även han som skulle göra den på mig ;) Haha jag har verkligen överträffat mig själv & de förväntningar som jag hade på mig själv! Haha, jag låg till och med & skrattade för att det kittlades xD Men ont gjorde det för de mesta iaf, men det är något som man kan kontrollera :)

Nu till den stora frågan! Kommer det att bli fler? Ohja! haha inom en väldigt snar framtid om det går som planerat ;) Fast nästa gång blir det något litet & inte så stor som denna gången! Men det var lätt värt allt! Smärtan, pengarna, tiden, allt! :D Jocke, tack så otroligt mycket för ett minne jag kommer att ha hela livet! :)

/Nicole


Kommentarer
Postat av: Adrian

Vi vill se bild, vi vill se bild, vi vill se bild! :D <3

Duktig är du! hahaha :D

2010-04-24 @ 02:40:25
URL: http://lindholmarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0