Jag vet inte vad jag ska tro eller vad jag ska göra..

Jaha ja, nu var det gjort iaf.. Kände att jag var tvungen att säga det till dig & jag hoppas att du tar det på rätt sätt.. Vad det nu är! För det vet knappt ens jag.. </3

Jag lever iaf, trots alla omständigheter & snart ska jag försöka sova för det ät ju skola imon ;) & FREDAG! Fy fan vad gött, jag längtar tills man måste slippa gå upp innan det knappt har hunnit bli ljust. haha det är ju två dagr, menmen.. Nu ska jag iaf gå och borsta tänderna & hoppa i min pyjamas! ;) Myspys!

Godnatt! ;)

/Nicole

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Vad tycker DU om killar som bloggar? Skulle vara tacksam om du kommenterade ditt svar på min blogg, vill gärna veta det då jag är en kille som bloggar om det jag pluggar till, d.v.s sjuksköterska :).



Tack ifall du svara! ;)

2010-04-16 @ 00:08:41
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Sabina

Men du ska väl inte festa i helgen va? Du stannar väl hemma så du kan komma o hälsa på oss så snart hon är ute? Puss på dig lillasyster<3

2010-04-16 @ 07:44:17
URL: http://sabinavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0