Kan du sluta stampa på mitt hjärta?

Ibland blir jag så fruktansvärt matt på vissa saker asså! Som att du går runt & ljuger om saker som du inte borde göra! Varför inte bara säga sanningen istället? Det kommer man längst med.. Speciellt eftersom att sanningen alltid kommer fram tillslut! Så varför göra det svårt för sig? Det för ju mig att undra vad mer du har hållt på att ljuga om? Det skulle ju kunna vara hur mycket som helst!

Nog om det! Idag träffade jag iaf Millisen inne i stan & tog en fika :) Det var jätte mysigt, men dock väldigt kallt ute. Så det blev inte att vi gick runt så länge :) Annars har jag la inte gjort så jätte mycket mer idag, förutom att sovit ;) Haha, råkade somna förut & vaknade vid åtta, då jag vaknade till liv & tog med en promenad i min ensamhet & rensade tankarna lite! Det kan faktiskt vara riktigt skönt att bara gå där för sig själv, med musik i öronen & bara tänka!

Nu blir det att packa ihop lite gympakläder inför morgondagen, sedan är det sängen som ropar! Godnatt!

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0