Med tanken någon annanstans!

Känner att mina inlägg är ganska så uttråkande nu för tiden ;) Haha, men ändå så försöker jag att åtminstone skriva in något litet varje kväll iaf, har nämligen inte någon lust att blogga särskilt mycket! Men förhoppningsvis är jag snart tillbaka med nya friska tag!

Ska jag vara ärlig så blir jag nästan deprimerad av mig själv när jag läser bloggen! Haha det är ju inte något positivt precis ;) Men det är ju som sagt inte lätt när det är svårt.. Så jag får helt enkelt vänta tills det blir bättre. Samtidigt som jag är riktigt förvånad över mig själv & hur jag har klarat allt den sista tiden.. Det är bara otroligt synd att du inte kan göra det, utan istället blir riktigt omogen ibland. Typ världens bitch skulle man kunna säga! Men is that the way you want it? Thats the way you get it ;)

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0