My tears falls down

Idag har jag varit duktig och gjort lite "vettiga" saker.. Typ handlat, städat, bakat (citronkaka) och fixat lite grejer på banken. Annars har jag tagit det rätt lugnt idag :) Sånt kan la behövas ibland.

Har ganska mycket att tänka på, så det har blivit att jag inte riktigt har slappnat av nu det senaste, plus att jag hostar något fruktansvärt på nätterna, så jag knappt kan sova.. Vilket leder till att jag är trött konstant. Orkar inte det, eftersom att det blir mitt humör som tar stryk. Som nu tillexempel.. Så jag ska gå och sysselsätta mig på något som får bort tankarna (typ städa lite mer kanske?) och sen ska jag åtminstone försöka att sova.

Imon kommer iallafall Camilla hit, vilket jag ser framemot.. Vi har ju trots allt en hel del tjejsnack att ta igen, eftersom att vi inte har träffats på 1 vecka ;) Så det lär ju behövas nu!



Jag undrar en sak.. Är allt du säger bara tomma ord?

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0