När det är som värst, blir det sämre..

Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Känner mig nämligen helt tom! Fyfan & tårarna har typ tagit slut för tillfället! Får la försöka att somna innan nästa gråtattack.. Anledningen till detta usla humör, är att det tog slut mellan mig och min pojkvän idag på våran två månadersdag..

Jag önskar att allt bara vore en hemsk dröm & att allt är bra när jag vaknar imon! Men tyvärr är det inte så det är. Det känns riktigt hemskt när något som man verkligen inte vill ska hända, händer ändå!

Det kommer kännas sjukt jobbigt att gå förbi honom varje dag i skolan, möta honom & alla andras blickar och frågor. Jobbigt att möta en människa som man älskar och har varit tillsammans med & veta att det inte längre är så.. & det värsta.. att se honom med andra tjejer! ;O Innan visste man ju att han var min, oavsett hur många tjejer han pratar med eller så.. Men nu kan han ha vem som helst.. Haha känner mig lite ego som tycker så, men det tycker jag är tillåtet!

Haha nu vill jag bara hitta på så mycket som möjligt så jag slipper tänka på det för mycket, men det är ganska svårt när man är sjuk & ska ligga hemma i sängen! Jag får helt enkelt försöka att göra det bästa av en väldigt dålig situation! Det är iallafall en väldig tur att jag har Karin, Elin & Issa runt mig väldigt mycket! & Mamma såklart <3

/Nicole


Kommentarer
Postat av: Adrian

Jättetråkigt att höra :( Hoppas det går över och att du känner dig bättre och gladare snart! :) <3

2010-04-13 @ 17:54:26
URL: http://lindholmarn.blogspot.com
Postat av: Karin

Vi älskar dig! Glöm aldrig det <3

2010-04-14 @ 14:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0