Precis som jag älskar dig!

Till min P.W <3

Du finns med mig överallt.
I mina drömmar, 
I mina tankar,
I min verklighet.

Du är den som får mitt hjärta att slå ett extra slag,
Du är också den som får mig att le när nånting känns svårt.

En dag utan dig, skulle inte vara den samma som en med dig..
Dock spenderas många dagar just på det sättet.
Tomt, ensamt! Även om många andra är runt omkring mig.

Jag är så fruktansvärt rädd att förlora dig.
Så rädd att det nästan blir jag själv som gör att det blir så.
Det är verkligen inte så jag vill att det ska vara.

Jag vill ha dig här bredvid mig,
Jag vill känna din kropp emot min,
Jag vill höra hur ditt hjärta slår,
samtidigt som jag känner dina andetag.

Jag vill känna att du älskar mig!
Precis så som jag älskar dig!

<3


/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0