Party like a rockstar!

Hejhej allihopa!
Jag skulle bara säga att jag fortfarande lever :D Även efter en underbar helg med tjejerna & massa party ute på stan! Jag har iaf näst intill flyttat in till Elin denna helgen ;) Haha, men jag vet att hon gillar det ;)
Just nu så håller vi på och ska göra oss iordning, sen ska vi gå bort en sväng till Pernilla & Cecilia för att snacka om gårdagen & hämta lite grejer. Senare så ska Farmor, Farfar & Elins mormor komma hit på middag, så vi får la se vad som händer. Jag & Elin hade nämligen tänkt att gå ut idag igen (Tredje dagen i rad) Men det blir nog inte så! Vi tänkte att vi kunde skrapa ihop våra sista en-kronor och kanske panta några burkar & gå ut nästa helg istället :) Haha, dessutom har jag en pojkvän där hemma som jag gärna vill träffa, eftersom att det var ett par dagar sen sist :(
Ja, jag får la helt enkelt se vart benen bär mig! ;)

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0