Små sjuklingar

Inte nog med att min luftvägsinfektion har blivit värre denna veckan, så har jag nu även åkt på öroninflammation! Fyfan asså, jag hade helt glömt av hur ont sånt kan göra, så inatt blev det ingen sömn alls.. Fick sovit nån timme imorse iaf. Nu ska jag iallafall börja med en penicilin kur, som förhoppningsvis får bort all skit imon ett par dagar!

Haha eftersom att jag inte kan göra så mycket just nu, så sitter jag & Issa (Som har sin tredje kur mot envis halsfluss) och kollar på Gossip Girl, med chips dipp & morötter :) Lite mys får man passa på att unna sig.

/Nicole

Kommentarer
Postat av: Sabina

Som sagt, du borde nog låta bli festandet och hålla dig inne ett tag. Annars kommer du eller Issa aldrig kunna komma och hälsa på lilla Meya. Och tänk, inte nu i veckan utan veckan därefter så får ni komma hit o se henne!!

2010-04-11 @ 20:34:27
URL: http://sabinavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0