Sunday morning!

Godmorgon alla solstrålar!

Igår var jag med Karin, Linnéa & Anna :) Vi satt här & tjötade & spelade I dare U. Haha rätt ball faktiskt! Annars har det inte hänt så mycket, iofs så har jag ju behövt ta det lugnt för jag är ganska stel i ryggen :)

Nu hade jag tänkt göra något som jag älskar att göra på söndagar, en riktigt stor frukostbuffé! :D Mumma! Får se om resten av familjen kan hoppa upp ur sina sängar & göra mig sällskap, men det kommer nog inte vara några större problem, för ingen vill väl missa något sånt ;)

Ja vad händer sen då? Jag har inte riktigt bestämt något än, förutom en långpromenad med Karin :) Det blir väl kanske att jag bakar något eller gör en god söndagsmiddag, för det var ett tagsen jag hade lust till det, men nu äntligen är den tillbaka :D Jippie! Hahaaha

Neeh nu kurrar magen, så det är bäst att få något i magen! C ya!

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0