Vad skulle jag göra utan..

..Min älskade Karin Storme!?

Hon där lite halv knasiga veckodrickaren?!
Hon där som jag verkligen är mig själv med, inifrån och ut!
Den som jag älskar att fula mig med.. Vad sägs som raggsockor och ett långt parkettgolv? ;)

Den där tjejen, är den som jag bråkar mest med på hela jordklotet,
men hon är också den som jag är mest vän med också!

Det finns så otroligt mycket jag skulle kunna skriva, men mycket av det är svårt att beskriva med ord!
Men en sak är jävligt säkert & det är att jag inte skulle kunna vara utan min andra halva! 

 

 



& just det.. Jag älskar dig, Mongobarn Kakilicious (Korki) Fishface! <3 Med hela mitt hjärta & lite därtill!

/Nicole


Kommentarer
Postat av: Andra halvan

Du är så otroligt jävla bra Nicole! Du anar inte hur mycket jag älskar dig! Hela mitt liv blir ju bara helt perfekt med dig <3

2010-04-21 @ 19:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0