Valborgsmässoafton

Godmorgon!

Sitter här i skolan & skriver på Miljöhotellsarbetet!:P Haha! Segt som f*n är det, men så är det. Ska på någon gruppintervju med några socionomer om en liten stund, dom ville höra lite om våran klass närvaro eller jag kanske ska säga frånvaro ;) De ville iaf typ veta vad det är som gör att man går till skolan eller inte gör det. Det kan la säkert vara kul för dom att veta :P haha

Har fortfarande inte en aning om vad jag ska göra idag, utan jag tar det som det kommer. Jag tycker inte om att planera sånna saker långt i förväg.. Det blir roligare utan några förväntningar, för då kan det bara bli bättre :)

Nu ska jag go back to work!

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0