Your in my heart, just lika a tattoo!

Haha jaaa! Vad ska man säga om mina konstiga små ryck som jag får ibland? Min lillasyster tycker att jag är helt tokig & jag kan nästan inte göra annat än att hålla med ;) Jag har iaf bestämt mig för att göra en sak som betyder väldigt mycket för mig.. Inom en väldigt snar framtid! Haha det ska bli kul sen när jag kan berätta för er vad det är, för en så länge är det hemligt (A)

Imorgon är det skola & sen ska vi på något studiebesök på ett hotell för att se hur det fungerar :P Haha kanske inte det absolut roligaste, men det är ju bättre än att sitta i skolan tills fyra. Nu borde jag nog slita mig ifån datorn, vilket är lättare sagt än gjort! ;)

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0