Imorgon smäller det!

Hahaha jag vet inte hur många gånger som jag har kommit på mig själv, Elin & Cecilia, Prata om våran Roadtrip & campinghelg på samma sätt som man borde göra om man har vunnit en miljon & skall åka utomlands i någon månad ;) Man skulle la kunna säga att vi ser fram emot det väldigt mycket!
Alla tre är hemma hos Elin & är övertrötta, det märks sjukt mycket på våra goa kommentarer. Tänkte dela med mig av en klockren sådan från Cecilia.. " Asså hålet där bak är ju mindre än det där fram väl? Iallafall på mig" xD Snacka om att jag höll på att skratta ihjäl mig!
Neeh nu ska jag försöka få lite sömn innan det är dags att åka iväg. Måste ju gå upp tidigt imon, men det är det sjukt värt! Godnatt!
/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0