The notebook

Åh herregud vad vi har suttit & lipat idag! Jag, Issa, Licce & Jonathan har precis suttit & kollat på the notebook.. alla satt & lipade som små bebisar! xD Hahaha rätt ball måste jag säga!

Just det, måste passa på att säga grattis till Madde som klarade sina tre slutprov idag, så nu är hon nagelteknolog! :D Mina naglar blev riktigt snygga på köpet också, en riktigt bra bonus!

Nu ska jag vara social mot de andra & sen ska vi kolla på någon mer film :) Som förhoppningsvis inte är lika sorglig ;) Just det ja, min storasyster förväntar sig tydligen att jag ska hålla tal på min systerdotters namnkalas :O Hur det nu skulle gå! hahaha Jag kan ju alltid säga grattis iaf!

/Nicole

Kommentarer
Postat av: Sabina - mamma till Meya

haha, jag förväntar mig ingenting. då blir man ju bara besviken ;):P

2010-08-11 @ 01:30:46
URL: http://sabinavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0