We hate to fast, we love to slow

Hej!
Ursäkta att jag inte uppdaterar särskilt ofta, men jag har inte tid för det mesta + att vi inte har internet hemma för tillfället.
Just nu är jag i mitt andra hem (Hos Elin) & gör inte mycket alls för tillfället. Vi sitter i varsitt rum med varsin dator ;) Socialt! Vi måste egentligen tvätta, men vi har inte riktigt kommit så långt.. Håller på att packa som två idioter också. Antagligen så måste vi promenera bort till farmor en sväng också, eftersom att vi är i behov av en pump till våra luftmadrasser. Haha vilka problem asså ;)
Hade iaf en rolig kväll med knäppisarna igår. Jag kan ju säga som såhär.. Låt inte Elin & Charlie sova över samtidigt som du är på dåligt humör. Jag var nog aningen otrevlig & om inte annat så var jag jävligt osocial! Så förlåt för det :) Lite synd eftersom att det antagligen var sista gången jag träffar Charlie på 1 år! xD haha men sånt är livet.
Annars har la allt varit som vanligt den sista tiden. Jag bor hos Elin, Elin bor hos mig & lite sånt där. Det funkar riktigt bra än sålänge ;) Vi får la se hur lång tid det tar tills vi skjuter skallen av varandra. Förhoppningsvis så klarar vi av 11 dagar till utan att någon kommer till skada! hahaa!
Nu ska jag tvinga Elin att tvätta! :D Ciao
/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0