En liten lista om mig!

 Trots min lilla blogg "olust" så får ni den här :)
 
Visste ni..

att jag vill -  vara någon annan ibland
att jag har - världens underbaraste familj
att min senaste kyss - var med Philip <3
att jag lyssnar mycket på - lugna favoriter musik
att jag funderar på - att läsa fordonsvård nästa termin (om jag kmr in)
att jag pratar – otydligt (väldigt ofta)
att jag inte gillar – majonäs
att jag avskyr när folk snackar - skit
att kärlek är –  det bästa som finns, men också något av det värsta
att jag alla dar i veckan gillar – att baka hahaa
att jag alltid kommer att – vara den jag är
att jag är förälskad i – världens underbaraste
att sist jag grät var – igår haha..
att min mobiltelefon är – repig
att när jag vaknar på morgonen – så går jag direkt in & borstar tänderna
att innan jag går och lägger mig – så har jag värsta insmörjnings processen
att idag har jag – varit på praktiken
att jag just nu tänker på - massor
att i kväll ska jag – sova
att i morgon kommer jag – gå till skolan
att jag hoppas –  att jag någon gång blir riktigt & nöjd med mig själv
att jag verkligen vill - att allt ska lösa sig & bli bra

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0