I´m so lycky lucky!

Haha idag har jag varit riktigt övertrött, vilket faktiskt har varit väldigt skoj emellan de ggr som jag somnade i skolan xD För jag har verkligen skrattat åt allt idag, så underbart! Allt från när jag halkade runt på gympan när jag spelade innebandy mot alla killarna, till att man bara sa något fult!

Tog en sväng förbi simhallen & solade lite också (där jag för den delen snart ska börja att jobba! :D ) får passa på nu innan de tar bort det :P Sedan blev det en promenad med frugan & nu sitter jag här & ska försöka plugga lite. Dagen har för övrigt känts väldigt positiv, glad & allmänt rolig! Härligt att vara en lycklig Nicole! :)

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0