Lyckligaste människan på jorden..

.. det är vad jag känner mig som just nu! Jag har världens bästa familj, underbara vänner & pojkvän! <3 Om det är något som jag verkligen älskar, så är det att vara med mina nära & kära.. Så snacka om att jag längtar tills på lördag, när jag får träffa alla på en & samma dag! :D Bonusen är ju att jag fyller 18 på söndag också. Det är helt sjukt, om 4 dagar är jag alltså 18 :O Haha det finns liksom inte på kartan. Det pirrar verkligen i magen nu & jag känner mig som ett litet barn innan julafton!

Imon har jag iaf praktik hela dagen & sen ska jag fixa mina naglar hos Madde igen ;) Riktigt nice.



Tack så jätte mkt igen Karin & mamma för bästa förskottspresenten! :D

Ge mig lördag nuuuuuu!


/Nicole

Kommentarer
Postat av: Feliciah♥

sv; hahahaha, precis ;D men nu är vi de tre dumma brunetterna ;) <3 hahaha

2010-02-24 @ 23:21:56
URL: http://feliciasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0