När saker inte riktigt gick som dom skulle..

Godmorgon!

Hoppas att ni har sovit gott! Själv har jag sovit lite sådär av lite olika anledningar. Jag kan ju börja med att säga att jag vaknade med kläderna på (jeans & tunika) vilket inte var skönt att sova i, sedan hade jag kvar sminket från igår, låg på min mobil & låg helt skevt i sängen med flera täcken & filtar snurrade runt mig ;) Iband kan man ju undra hur man lyckas. Som jag skrev i ett inlägg igår, så lyssnade jag på musik & hade tänt massa ljus, detta tillsammans med en väldigt varm säng gjorde mig väldigt trött, så tanken på att gå upp & göra sig iordning var inte såå lockande precis.. Det slutade med att jag somnade halv sittandes, med datorn i knät xD Gott var det iallafall, sen så orkade jag verkligen inte gå upp, så det var bara att stänga av datorn, släcka ljusen & sedan somna om igen :D

Jag har inga direkta planer för idag, men jag borde verkligen plugga & städa mitt just nu inte så fräscha rum :P Men jag får la se vad dagen har att erbjuda!

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0