Show me what you got bby!

Damp voddler, damp facebook & damp på allt annat som inte fungerar som det ska! Mmm vad jag älskar (läs inte!) sånna här dagar, vilket ni nog har fattat sen innan ;) haha menmen.. Just nu sitter jag iaf här & dricker mitt goda rooboi te med Lingon/blåbär/yoghurt :) Mumma! Tänker typ gå & lägga mig eller nått ist, eftersom att voddler saken bara laggar så det blir ingen film för min del idag inte.

Imon ska jag träffa Milla :D<3 Ska färga hennes hår & ha massa tjejsnack & sånt trevligt ;) Förhoppningsvis så åker jag & hälsar på min syrra på tisdag också, om hon inte är upptagen vill säga ;) Längtar gör jag iaf! Ska försöka att åka till Farmor & Farfar nu i veckan också :D Mysmys! Vart mer ska man passa på att åka i veckan när man ändå är igång då? ;)

/Nicole


Kommentarer
Postat av: Sabina

2010-02-15 @ 11:56:03
URL: http://sabinavitoria.blogg.se/
Postat av: Sabina

Du får jätte gärna komma imorgon. Har inget bestämt så.:P

2010-02-15 @ 11:57:14
URL: http://sabinavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0