Spring feelings

Av någon anledning i detta kalla väder, så har jag vårkänslor idag! Jätte härligt! :) Idag fick jag en riktigt bra start på dagen också, först helt tyst & ingen som pratar högt som det brukar vara.. Sen knackar det på min dörr, så kom min lillebror in & sa att han ville att jag skulle komma upp & äta scones som han hade varit så duktig & bakat :) <3 Kan man få en sötare lillebror eller? :O

Efter en god frukost, så håller jag på att tvätta, bädda rent i min säng, städar mitt rum & så ska jag baka bröd (som jag inte gjorde när jag skulle det) Sen blir det väl att ta en promenad eller något innan jag ska börja med middagen tills mamma kommer hem :) Kan vara kul att överraska henne med det ibland! Idag blir det fläskkotlett med hemmagjort potatismos, sky & grönsaker! Mums! :D Förhoppningsvis ska jag träffa Philip idag också om han inte är upptagen med annat ;)



Ha nu en riktigt bra dag! & btw, så är det bara 11 dagar kvar tills jag blir 18! :O :D

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0