Time for breakfast!

Haha, Farmor-Bertil är i farten som vanligt & funderar på om hon ska baka solrosbröd till frukost?! Baka bröd måste jag ju göra ändå, eftersom att vi glömde av att göra det i helgen.

Sitter & försöker att planera ihop min födelsedag (13 dagar kvar) så gott det går också.. Ska ha släktkalas grejs typ hela lördagen innan, så blir det krogen på lördagkväll med massa gött folk & på söndagen (min födelsedag) har jag inget mer planerat än att jag ska få frukost på sängen av mamma ;) & att vi ska äta gó middag med familjen! Sen har jag ju lovat mina icke myndiga vänner att de ska få vara med på något hörn också, antingen helgen innan eller helgen efter?! Så jag får a se hur det blir :D Jag har en känsla av att det kommer att bli väldigt lyckat iaf :)

Nu ska jag ta & fixa mig lite, för jag ska snart in till stan för att möta upp Ghetto-Milla ;) haha

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0