Vad är det för en dag?

Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag, för det är faktiskt min 18-års dag, Hurra, Hurra, Hurra! :D Iallafall i 40 min till ;) hehe



Har iallfall haft en till riktigt trevlig dag/kväll! (Trots att jag bara hade sovit 4 timmar!) Först kom min "moster" & min kusin + hennes dotter, så vi tog en lite fika & tjötade.. Senare så åt vi en god middag med familjen & tillsist fick jag träffa Philip :)<3

Nu måste jag fixa iordning massa saker inför imon, eftersom att det redan är skola ;O Men som tur är så är jag ledig på tisdag, men det lockar ändå inte att jag ska gå upp om typ 6 timmar..

Godnatt sweethearts! <3

/Nicole




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0