Everything changes

Hej & hallå!

Idag är jag verkligen helt död! Hade ingen ork att gå upp imorse, så jag fick smått panik när jag såg att det bara var 25 min kvar tills bussen skulle gå.. Jag kom iallafall iväg till skolan tillslut. Idag vet jag inte riktigt vad som händer, mer än att jag ska träffa Karin! :D

Nu ungefär två veckor framöver, så kommer det ske en hel del förändringar med mig. Massa positiva saker! :D Jag vet inte om jag ska skriva vad det är innan det har skett, eller nej det ska jag inte göra! Utan jag kan lägga in bilder efteråt istället. :) Det blir nog väldigt bra skulle jag tro ;)

/Nicole

Kommentarer
Postat av: Korki

Säg inget!! Låt dom se förändringarna!! :D Love!

2010-01-23 @ 01:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0