Farmor Bertil

Eftersom att jag är en sån underbar dotter & syster(!) så har jag lovat att jag ska göra hemmagjord pizza idag :D Funderar på att baka något också, för det var ett tagsen sist. Hehe, får la se hur jag gör med det.

På tal om att baka, så brukar min lillebrors kopisar kalla mig för farmor Bertil bara för att jag tycker att det är kul att baka & laga mat xD So what liksom? Dom brukar fråga när jag ska börja sticka & kolla på körslaget!? Men hallå, virka är ju mkt roligare! Haha, skämt åtsido.. Nu ska jag nog sätta lite fart så det blir klart nångång :)

Farmor Bertil?
 
Nej, men kärringen på bilden kunde ju vart jag! Eller? Haha, vi har iaf likadan frisyr ;)

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0