Godmorgon?

Haha, somnade runt 7 imorse så jag vaknade för en stund sen :P Har inga direkta planer för dagen, mer än att bara ta det lugnt! :)

Jag & min mamma gillar att göra tvärtom vad man kanske "borde" göra ibland. Igår är ett exempel på det. Vi hade precis ätit middag med hela familjen, när jag & mamma bara kände vi skiter i nyår! Vi struntar i allt som har med det att göra & firar det inte alls! & så blev det! Vi bara slappade & tog det lugnt istället, mycket härligare & mindre deprimerande! :D

  Som de flesta andra, så har jag också "nyårslöften".. Iår har jag valt att jag ska tänka på att vara mig själv! Det är något som är bra att jobba på! För jag orkar inte med alla löften om att träna, gå ner i vikt & lalalala sånt kan man göra utan att lova det på nyår. Tror det blir mycket bättre så!

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0