Min blogg

Personligen så tycker jag att min blogg är väldigt tråkig xD Jag har knappt ens lust att skriva i den bara för det & ännu mer läsa den! Haaha vad snäll jag är mot mig själv! Neeh men iallafall så ska jag försöka fixa den så fort som möjligt.. Både designen & innehållet. Jag varken kan eller har photoshop, så jag har inte kunnat göra någon header än, men det kommer så småningom :) Två av mina kompisar har lovat mig att dom ska hjälpa till att göra designen, men ingen av dom har gjort det :P

Jag funderar på att ha dagens horoskop & lite sånt, eftersom att det  är något jag brukar läsa :) & säg gärna till om det är något som ni vill läsa mer av! :)

/Nicole


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag hjälper dig gärna Collan, :) Bara att säga till vettu, annars kommer jag glömma av det ;) ♥

2010-01-06 @ 21:19:33
URL: http://feliciasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0