To bad for you

Förlåt för min extremt dåliga uppdatering! Jag har verkligen inte haft tid att blogga.

Idag har jag iallafall haft en riktigt bra dag! Först började det med att jag var i skolan (mindre kul!) men sen så åkte jag & mötte upp min syrra & hennes kille.. Så tog vi en promenad upp till farmor & farfar, där vi myste, tog en fika & kollade på gamla foton från när vi var små! Nu har jag även fått reda på vad det är för en liten plutt som gömmer sig i magen, men det kommer vara en hemlighet tills plutten är född :D Jag har verkligen inte förstått att jag snart ska bli moster, min pappa morfar & min syster -Mamma! Otroligt underbart måste jag säga! <3 Fick även se på lite ultraljudsbilder & sånt :)

Sen efter jag hade varit där, så åkte jag & shoppade lite grejer som jag ville köpt igår.. Men eftersom att babykläder antingen är tuffa blåa, eller pluttinuttiga rosa så är det svårt att köpa något innan man vet vad det är för kön, men nu kunde jag passa på! ;) Haha kul att syrran läser att jag har gjort det ;)

Sedan åkte vi hem & så träffade jag några kompisar en sväng, men sängen ropade högt på mig så jag gick hem istället & där är jag nu. Har suttit fast vid datorn i typ hundra år, men det behövdes fixas en del ;)

En bild som jag har "snott" från min systers blogg (A)


Godnatt!

/Nicole


Kommentarer
Postat av: Sabina

Jasså, du kunde inte hålla dig?:P

2010-01-16 @ 13:26:43
URL: http://sabinavictoria.blogg.se/
Postat av: Sabina

Jasså, du kunde inte hålla dig?:P

2010-01-16 @ 13:26:43
URL: http://sabinavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0