Uppe innan tuppen

Jag har verkligen sömnproblem! & det är så inte nice. Igår lyckades jag som tur va somna runt 23, men jag vaknade redan kl 3!!! Efter fyra timmars sömn. Inte fan kunde jag somna om heller, så jag har legat & vridit mig i sängen tills för typ 30 minuter sen, när jag bestämde mig för att gå upp istället. Mitt huvud känns lika tungt som ett bowlingklot & påsarna under ögonen ska vi inte ens prata om!

Om typ en timme ska jag iallafall ta bussen till skolan, som jag så inte orkar med! Men det blir iallafall kul att träffa girlsen + Tommy igen :) Haha, stackarn hänger med oss, men det är nog rätt nice iaf ;)

Bild från när vi precis hade börjat i ettan tror jag :P


Nu ska jag fixa mig & äta lite frukost :) Skriver antagligen mer ikväll!

/Nicole


Kommentarer
Postat av: Felicia

Lucky you, det finns massa godbitar kvar härnere ;) haha! :D

2010-01-08 @ 07:38:44
URL: http://feliciasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0