When it hurts!

Okey, min magkatarr har verkligen inte varit på min sida idag :S (Inte för att den brukar det annars heller) Har haft jätte ont, men vad ska man göra liksom? :P

Har väl inte gjort så jätte mycket idag, mer än att ha varit på inspelningen av postkodsmiljonären. Så är det någon som vill se en uttråkad Nicole med massa fula miner, så kommer programmet Fredagen 29/1 på Tv4, alltså nästa fredag :) men jag vet inte vilken tid, det får ni kolla själva ;)

Senare när vi kom hem, så somnade vi alla tre på soffan (Jag, Karin & Issa) sen har jag bara degat och varit ute på promenad. Nu är det iaf dags att sova, eftersom att jag ska försöka gå till skolan imon om jag inte har för ont vill säga :)

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0