Borta bra, hemma bäst?

Hejsan hoppsan!
Är hemma hos Elin som vanligt ;) Vi har precis ätit misslyckade pannkakor! Har näst intill flyttat in här nu!! Haha stackars hennes föräldrar som får stå ut med två nötter istället för en ;) Fast dom gillar säkert det!
Idag är det pissväder, men det gör inte så mkt, för jag ska hem till mamma en sväng & packa lite nya grejer som är anpassade efter en partyhelg istället för landet. Jag får alltså ta & byta ut mina gummistövlar mot klackarna ;) Ska sova hos mamma inatt också :) Kommer kännas konstigt att sova ensam i min stora säng, så jag får la göra som sist.. Lägga mig ute på soffan istället ;)
Imorgon så fyller min farmor år, så vi ska en sväng till henne på dagen. På kvällen är det Utgång med twinsen & kussen som står på schemat :d Det ska bli riktigt kul, för jag har inte varit ute på krogen på hela sommarlovet typ. Sedan på lördag vet jag inte riktikgt hur jag ska lösa saker & ting. Allt bara snurrar runt & massa beslut måste fattas. Haha inget seriöst direkt, men iallafall.
Om inte annat så längtar jag sönder tills nästa helg! Är helt övertaggad.. Frågan är hur najs det kommer bli, eller hur misslyckat det kommer att bli! xD Hahaha någonting kommer ju gå åt piiiiiiip iallafall ;) Det vore konstigt annars, jag menar.. Jag Elin & Cecilia tillsammans? Det kan ju bara bli som det blir helt enkelt ;D Det ska iallafall bli riktigt jävla kul :D Watch out bitches!
Neeh nu måste jag hoppa in i duschen så att jag hinner med bussen!  Ciao!
/Nicole

Kommentarer
Postat av: shandra

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej nicole :D hahahahah

2010-07-31 @ 22:02:08
URL: http://shandrasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0