När tiden bara rusar förbi

Jag kommer ihåg gårdagen, fast för 5 månader sen.. Det är så långt borta, men ändå så känns det så nära. Jag kommer ihåg den dagen eftersom att det var en av de bästa dagarna i mitt liv. Det var dagen du & jag blev vi. Jag tror inte att jag  någonsin hade varit så lycklig som jag var då. Jag trodde aldrig att det skulle bli så, trodde inte att jag hade en chans på miljonen. Många gånger fick jag nypa mig själv, för att se så att allt inte bara var en dröm. För det var så det kändes väldigt många gånger. Allt var sant, detta var min vardag. Du var min prins!

Dagarna gick & jag blev verkligen blind av kärleken. Herregud vad många misstag jag gjorde under tiden. Så många saker som jag önskar att jag hade kunnat få ogjort & osagt. Jag var en riktig bitch mot dig. Hur kunde jag? Det spelar ingen roll hur många gåger jag än tänker tillbaka på hur jag borde ha gjort istället, för nu är det försent.

På exakt samma dag, fast 2 månader senare så krossades allt. Jag gick i tusen bitar. Detta var dagen då vi slutade att upphöra. Denna dagen är lika jobbig varje månad. På ett sätt värre, men på ett sätt enklare att leva med. Man vänjer sig på något sätt, även o det känns tufft just då.

En sak är iallfall säker, jag måste lära mig att lyssna på mig själv & på mitt egna hjärta.

/Nicole

Kommentarer
Postat av: Felcha ♥

haha, jodå ;)

2010-07-13 @ 19:29:17
URL: http://feliciasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0