Bästa vän!

Åh idag har jag äntligen fått umgås med halvan! Hon  har varit borta mycket de senaste veckorna, haha aldelses för lååång tid tycker jag iaf! Det märktes verkligen, för vi hade jätte mycket att snacka om! Vilket är väldigt kul iofs ;) Förutom att snacka massor, så har vi även gjort lite slingor i Karins hår, eftersom ett hennes mörka hår bleks mycket nu på sommaren :) Innan allt detta så var jag uppe & solade/badade med Danne. Trevligt var det, speciellt eftersom att det var ett tagsen vi träffades sist.

Imon ska jag hänga med Kaki till tandläkaren & sedan blir det till att kolla lite i affärer :) Får se om jag hinner sola en del imon också :D Det är nästan lite beroende framkallande, eftersom att man bara vill ha mer färg hela tiden ;) Speciellt jag som har väldigt svårt för att bli brun!

Haha nu ska pratkvarnen fixa sig lite (borsta tänderna & sånt) & sen ska jag sooova! :D Riktigt nice! Nattinatti!

/Nicole

Kommentarer
Postat av: Karin

Du är miiiiiin!!

2010-06-29 @ 10:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0