Be yourself, everyone else is taken!

Jag förstår inte varför det alltid ska bli så här.
Du påstår att du gör det för att "skydda" mig,
men det enda du gör är att såra mig!

Jag hade ett mål, eller nej, jag har ett mål.
Något som jag vill göra, något som jag brinner för.
Men självklart skall du vara där & förstöra..

Jag vill göra detta. Jag tänker göra detta.
För mig, för min skull & för att jag vill.

Du kan ju bara göra precis som du alltid gör
annars. Inte vara en del av mitt dagliga liv.

Låt mig bara vara & låt mig göra som jag vill.
Låt mig få göra mina egna val & framför allt
låt mig göra mina egna misstag.

Hur ska jag annars lära mig något? För jag är
och står tillskillnad mot dig, för att jag inte
är perfekt & Jag vill f*n inte vara det heller.

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0