Dunder frukost!

Godmorgon!

Kollade vädret innan jag gick & la mig igår & det utlovade en stor fet sol och 22 grader. Nu när jag kollade ut var det moln överallt, men värmen fanns ju iofs. Men jag hade faktiskt ställt mitt alarm för att gå upp & sola, men det sprack ju ganska snabbt. Jag får la hitta på något annat ist då ;) Men jag vill ju bli bruuuun :( Får la bli en sväng till solarieöarna sen ist då ;)

Nu känner jag iaf för att göra en dunder frukost. Typ ägg, bacon, olika bröd, juice, te, pannkakor, you name it! Haha inte för att jag är särskilt hungrig, men det hade varit kul att överraska resten av familjen! :D Får la se vad jag hittar på för kul ;)

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0