En gammal favorit i repris

Jag kommer ihåg en dag för många årsedan, då serien O.C började på tv. Det var något som ALLA kollade på, men inte jag! Jag tyckte inte att det verkade vara något speciellt, så jag sket i det. Sedan av en slump något år senare, så började repriserna gå på eftermiddagarna & gissa vem som blev fast? Jo jag! Det var ett stort måste att kolla på det & man kunde inte på några villkor missa något avsnitt.

Följden blev att jag önskade mig alla boxarna & jag har sett dom många gånger om & ändå finns det massa man inte kommer ihåg. Nu när det ändå är sommarlov & det oftast är ganska dåligt väder, så tänkte jag att det skulle bli en favorit i repris. Jag ska kolla på O.C! <3

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0