I wanna belive in you, but I can´t!

Jag kan inte släppa att du har blivit precis som dom. Precis så som jag verkligen inte trodde att du var. Det var du ju iofs inte, men du är det nu. Det är la det som räknas. Jag blir ledsen när jag tänker på det. För att jag vet att du är en helt underbar & gullig människa. Varför ska du då spela den du är idag? Det går liksom inte ihop nånstans. Du är inte så "tuff" som du tror. Det är jävligt synd att du tror det. Du förlorar bara så mycket på det i slutändan.

Jag vill fortfarande tro att du är den som jag lärde känna, men jag kan inte det längre. Hur mycket jag än vill göra det. Jag brukade älska dig för den du är, men det gör jag inte längre. För då är det inte dig som jag älskar. Jag kan inte lura mig själv längre. Du är som bortblåst. Fyfan vad det känns hemskt att säga detta, men jag har förlorat nästan all respekt för dig. Du har bevisat för mig vart du står.

Ser inte jag en skymt av att du är kvar, att du bara har sprungit och gömt dig.. Då har du förlorat en vän!

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0