Imorgon..

..skall jag åka & hälsa på min syster & familj! Åh jag längtar! Det har ju inte blivit så mycket systersnack det senaste eftersom att båda har varit upptagna med sitt. Det är ju ínte lika enkelt för henne att bara åka iväg, eftersom att hon har gullungen.. Så jag får bli bättre på att ta mig tid att åka ut till henne istället. Speciellt nu när det är sommarlov. Det ska iallafall bli väldigt trevligt att träffa syrran & snacka lite grann!  :) Åå busa med lillan också, det kan man ju inte glömma. Det blir ju bara roligare & roligare för varje gång när man märker att hon är med massa mer.. Jag älskar helt enkelt att vara moster! :D


De tre systrarna & Meya <3

Nu hade jag tänkt baka något som jag kan ta med mig imorgon & sedan blir det nog sängen så att jag kommer upp i tid! Godnatt!

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0